Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení rizik ve stavebním podniku
Kovalčíková, Barbora ; MBA, Radim Štěpánek, (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na Řízení rizik ve stavebním podniku. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část podává informace o riziku v projektech, základním rozdělení a řízení. Praktická část pracuje se získanými teoretickými znalostmi na konkrétní stavební zakázce, zahrnuje identifikaci rizik, ohodnocení rizik a návrh preventivních opatření za účelem snížení dopadu rizik nebo jejich úplnou eliminaci.
Developerský záměr
Matuš, Martin ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol definovat základní pojmy developerských projektů, investic, oceňování staveb a stavebních prací a vztahů pro hodnocení ekonomické efektivnosti developerského projektu. Dále popsat problematiku oceňování stavebních prací a vysvětlil vztahy pro hodnocení ekonomické efektivnosti investičních projektů. V praktické části má práce za úkol formou případové studie popsat připravovaný developerský projekt a stanovit jeho možné varianty, ty potom analyzovat a vyhodnotit ty nejvýhodnější.
Experimentální analýza proudu vzduchu z vyústky přístrojové desky osobního vozu s využitím kouřové metody a návrh hodnocení kvality vyústky
Krška, Lukáš ; Šedivý, Petr (oponent) ; Jedelský, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla analýza proudu vzduchu z pravé vyústky s použitím kouřové metody a nalezení řešení, jak je aplikovat. Dalším úkolem bylo vytvoření metodiky pro zjištění dolního a horního úhlu mezního vertikálního směrování, úhlů vybočení (ß) a sklonu (?) proudu vzduchu. Experiment byl veden tak, aby se přiblížil co nejvíce reálným podmínkám ve vozidle. Po sestavení tratě s ofukovačem (vyústkou) v laboratoři a určení souřadného systému vozu byl proud vzduchu podroben vizualizaci v pěti polohách nastavených lamel. K vizualizaci byla použita technika pro zvolenou kouřovou metodu. Využili jsme světelnou rovinu s vlastním souřadným systémem, generátor kouře pro zviditelnění vystupujícího proudu vzduchu a fotoaparát pro vytvoření snímků. Výzkumem jsme našli horní a dolní mezní nastavení u specifického zavírání horizontálních lamel ofukovače. Nalezli jsme vzájemnou analogii mezi použitou experimentální tratí a realitou ve voze. Získali jsme úhly vybočení (ß) a úhly sklonu (?) ve světelné rovině a po přepočtu i v souřadném systému vozu pro všech pět poloh lamel. Na základě dosažených hodnot bylo provedeno hodnocení daného ofukovače.
Řízení rizik ve stavebním podniku
Kovalčíková, Barbora ; MBA, Radim Štěpánek, (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na Řízení rizik ve stavebním podniku. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část podává informace o riziku v projektech, základním rozdělení a řízení. Praktická část pracuje se získanými teoretickými znalostmi na konkrétní stavební zakázce, zahrnuje identifikaci rizik, ohodnocení rizik a návrh preventivních opatření za účelem snížení dopadu rizik nebo jejich úplnou eliminaci.
Developerský záměr
Matuš, Martin ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol definovat základní pojmy developerských projektů, investic, oceňování staveb a stavebních prací a vztahů pro hodnocení ekonomické efektivnosti developerského projektu. Dále popsat problematiku oceňování stavebních prací a vysvětlil vztahy pro hodnocení ekonomické efektivnosti investičních projektů. V praktické části má práce za úkol formou případové studie popsat připravovaný developerský projekt a stanovit jeho možné varianty, ty potom analyzovat a vyhodnotit ty nejvýhodnější.
Experimentální analýza proudu vzduchu z vyústky přístrojové desky osobního vozu s využitím kouřové metody a návrh hodnocení kvality vyústky
Krška, Lukáš ; Šedivý, Petr (oponent) ; Jedelský, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla analýza proudu vzduchu z pravé vyústky s použitím kouřové metody a nalezení řešení, jak je aplikovat. Dalším úkolem bylo vytvoření metodiky pro zjištění dolního a horního úhlu mezního vertikálního směrování, úhlů vybočení (ß) a sklonu (?) proudu vzduchu. Experiment byl veden tak, aby se přiblížil co nejvíce reálným podmínkám ve vozidle. Po sestavení tratě s ofukovačem (vyústkou) v laboratoři a určení souřadného systému vozu byl proud vzduchu podroben vizualizaci v pěti polohách nastavených lamel. K vizualizaci byla použita technika pro zvolenou kouřovou metodu. Využili jsme světelnou rovinu s vlastním souřadným systémem, generátor kouře pro zviditelnění vystupujícího proudu vzduchu a fotoaparát pro vytvoření snímků. Výzkumem jsme našli horní a dolní mezní nastavení u specifického zavírání horizontálních lamel ofukovače. Nalezli jsme vzájemnou analogii mezi použitou experimentální tratí a realitou ve voze. Získali jsme úhly vybočení (ß) a úhly sklonu (?) ve světelné rovině a po přepočtu i v souřadném systému vozu pro všech pět poloh lamel. Na základě dosažených hodnot bylo provedeno hodnocení daného ofukovače.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.